mandag 28. november 2016

Julegaveposer: Gaver som passer til alle.

Er det EN julegave som passer til alt og alle, så er det en riktig koselig pyntet julepose med noe spennende oppi. Det kan være sjokolade eller annet snop, kaffe eller te, et lys eller tre, velværeprodukter, neglelakker... Fritt frem hva du vil ha oppi posene altså. 

Jeg har pyntet tre papirposer med hank, som jeg vil viser dere i dag:
Posene er i helt vanlig kraft farge og finnes hos butikker som TIGR, Søstrene Grene etc. Jeg har pyntet mine i skikkelig gode gammeldagse julefarger: Rødt, grøn, lilla og hvit. Inni posene har jeg denne gangen lagt med kaffe for to, samt en liten søtsmak til kaffekoppen ;)

Jeg har scrappet med herlige produkter fra Creative Ekspressions denne gangen: Både mønsterark og utstanset ramme, er fra dem. Jeg har brukt motiv fra Studiolight og chipboardteksten er fra Wycinanka. Legg merke til at kaffepakkene er valt for å matche posen :D

Også her er det brukt lekre mønsterark fra Creative Ekspressions. Diesen, som også er brukt over, er fra Festive Collection og heter Holly Octagon Frame. Den oppleves helt perfekt fra min side; Akkurat passe stor, mange muligheter med flere rammer innover, kan vendes i flere vinker. En ny favoritt.
Halvperler, eller også kaldt dugdråper, produsert av Staz.

Tredje og siste julepose i dette innlegget. Håper du lot deg inspirere til å lage en gavepose du også :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar