lørdag 12. november 2016

Gjenbruk av energipulver bokser.

Jeg er velsignet med en aktiv samboer, som trener mer en hva fornuftig er (for meg i alle fall!). Han forbruker en del energipulver til drikke, og disse boksene havner så klart i hobbykroken min. Så er det bare å finne bruksområder for dem.
Utgangspunktet ser slik ut:
Ved hjelp av nydelige mønsterpapirer og stash, har jeg pyntet boksen opp til en koselig liten gaveboks. Inni boksen har jeg lagt et pyntet lys pent pakket i cellofan.


Selve boksen er pyntet opp med nydelige mønsterark fra Papirdesign. Jeg har knyttet en bred blonde rundt, og brukt blomster fra I Am Roses. Her passet det perfekt med de mørke knallblå rosene. Dempet dem litt med hvit gesso, slik at de ikke skiller seg for mye ut. Lyset har jeg dekorert med rub-ons fra Staz, for å gi det lille ekstra.

Jeg har brukt DENNE teknikken på lokket, for å skule den knallgule fargen som er der i utgangspunktet.

På lokket har jeg brukt en kakeserviett, stanset ut sirkel med dies fra Marianne Design Craftables - Stiched Passepatuots/Circles. Stempeltrykket er fra et Kort og Godt stempel.


Har du noen gode tips eller ideer til gjenbruk av slike bokser? Gi meg gjerne et tips eller vis meg din løsning :)

Elin






1 kommentar:

  1. det er en rigtig fin ide, og en god måde at genbruge emballage på!

    SvarSlett