tirsdag 11. oktober 2016

Grublis for Oktober - Retrostil!

Denne måneden utfordrer Scrappelyst dere til å scrappe i retrostil på grublisen vår. Med retro mener vi tilbake i tid, feks gamle moter, moderne farger tilbake i tid ol. 

Jeg har scrappet et posekort fargene: Orange og turkis/grønt.
 Jeg har brukt mønsterark og orange dotter fra Marianne Design, blomster fra I Am Roses og teksten er stanset ut med diesen "Gratulerer, Stjerne" fra Papirdesign. Jeg har stanset ut den grønne kakeservietten med Sizzix - Doily 2.

 Motivet gir meg skikkelig "Retro" følelse. Man ser ikke mange av disse bilene nå til dags, og jeg ser lett for meg den stilige damen med skjerf rundt flagrende hår og stoooore solbriller.

Har du lyst å være med på utfordringen? Hva er retrostil for deg? Titt innom Scrappelyst å vis oss :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar