fredag 29. juli 2016

Samme utgangspunkt - to vidt forskjellige resultat.

Det er moro å scrappe sammen med andre, og utfordre hverandre. I forbindelse med treffet Team Scrappelyst hadde i vår, utfordret jeg og Katrine hverandre til å lage en LO ut i fra gitte kriterier. Det er så morsomt å se hvor forskjellig det kan bli!

Kriteriene som ble satt:
-hvit bakgrunn
-mixed media
-scrapplyst skisse #21



Min tolkning av oppgaven får du se her:

Jeg tok vist litt av og viser her fram en eksplosjon av farger. Med hvit kartong fra Kort og Godt som base, ble det limt på diverse restepapirer, blonder, chipboards fra Wycinanka og osteklut. Alt dette malte jeg hvitt med gesso, for så å spraye med farger når gessoen var tørr.  

Sprayene heter Mixed Media Art Spray, og her har jeg brukt fargene: Sitrongul, Skyblue, Apple, Raspberry og Lavendel. Jeg har prøvd å ta igjen fargene i bildet mitt, og har brukt sprayene både direkte på bakgrunn, og som mix i paste for å legge på kantene. Piler, ramme og bokstaver er fra Wycinanka.

  
Har dere lyst å se Katrines resultat også? Titt innom Scrappelyst da vel! :D

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar