torsdag 5. mai 2016

Favoritt Farge - Mai utfordring hos Scrappelyst.

Da er vi i gang med Mai måned, og denne mådenen ønsker vi i Scrappelyst å utfordre dere til å bruke deres favorittfarge: Om du bruker en eller flere er opp til deg. Vi gleder oss til å se!

Jeg er egentlig veldig glad i mange farger, men rosa og lilla står høyt på lista. Jeg har derfor laget er lilla konfirmasjonskort til denne utfordringen, men herlige papirer fra Studiolight og motiv fra Lulu DesignArt


Jeg har pyntet med blomster fra I Am Roses og chipboards fra Scrapiniec. Kakeservietten er fra Papirdesign, det samme er de små halvperlene på chipboardene. Jeg har brukt hjemmeprintet tekst her, passende til en konfirmant :)

Kantene har  blitt rufset og svertet med distress ink i fargen vintage photo, som er min "standard" farge på blekk. I tillegg har jeg lekt litt med hvit akry mousse rundt kantene. Tagen på toppen er punchet med en MS punch, og båndet er hjemmefarget hugsnug bånd.
 


Er du klar for å ta utfordringen du også?  Fristen vår er 31. mai kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar