mandag 18. april 2016

Love - Enjoy - Explore Music

I dag har jeg en layout å dele med dere. Den kan også ses hos Scrappelyst. Denne gangen i røde fargetoner, med en liten frøken som utforsker og oppdager musikkens forundelige værden:
 Jeg har brukt mønsterark fra 7 Dots Studio som base. Deretter har jeg stemplet med teksstempel, diverse kaffestempel og splæsjer fra Papirdesign. Jeg har droodlet en hel del, noe jeg synes er morro på LOer som trenger litt kontraster.

Her ser dere eksempel på hvordan jeg har markert rammer og det håndklippede hjertet med sort tusj-pen. Samt øverst på siden, hvor jeg har laget en markant "hjerte-frekvens" linje. Ordene er punchet ut med dynamo maskin, på sort tape.

Her har jeg også klippet en gjeng med hjerter for hånd, som jeg har drodlet rundt og oppå.

Hjertet bak bildet er stanset ut med Sizzix Thinlits dies - Scribble and splat. Jeg har streket opp rundt alle rammene, samt klæsjet på litt gesso. En skikkelig splæt og klæsj LO rett og slett. 


Elin

2 kommentarer:

  1. Det giver en rigtig god effekt med den sorte tusch! Og sikke en fin lille pige!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO , kjempefint bilde , oppsett og detaljer. klem synnøve

    SvarSlett