mandag 2. november 2015

Julegaveide: Gavepose.

Jeg har laget noen trivelige gaveposer til jul i år. Posene er vanlige papiroser som er fylt med godsaker: Julete på rør, hjerte te-sil og kandissukker til tekoppen.

Jeg har pyntet med treverkspapir som er min nye store dille! På bakgrunn har jeg lekt meg med stensil og acryl mousse. Moussen har jeg mixet litt med, da den var hvit i  utgangspunktet. Blandet med distress refill ink i fargen "Barn door" så blir den juuuuulerød og fin.

Her ha jeg brukt lyktemotiv for å skape litt stemning. Chipboard stjerner og julestjerne til pynt. Bak motivet er det kakeserviett og litt osteklut. Til lukkemekkanisme har jeg bare brukt tynn jute som er festet bak hovedpanelet. "God Jul" er stanset ut med kaBoks sin die: God Jul Ribbon. 
Den er stanset ut i hvit mosegummi. 

Her har jeg pyntet med hvite dots i stede for stjerner, og ostekluten er byttet ut med en jute-sløyfe. Juleteksten er stanset med kaBoks sin die - God Jul Kaligrafi.

Er du begynt å komme i julemodus? DET har vist jeg :D
Takk for at du tar deg tiden til å titte innom bloggen min. Og ta gjerne en tur innom i kaBoks sin blogg også, der finner du mye flott inspirasjon.

Elin.

4 kommentarer:

  1. Utrolig flotte var de gaveposene!! :) Husker du hvor det papiret kom fra - har vært på utkikk, mem ikke funnet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :) Neimen ikke sikker på akkurat dette, for det har jeg hatt liggende sen stund. Mulig kort og godt eller papirdesign. Men nå er det jo SÅ mange flotte treverksmønstrede papirer å få kjøpt, så tipper du finner mange fine :)

      Slett
    2. Takk for svar :) Skal holde øynene oppe - kommer nok til å herme litt ;)

      Slett