onsdag 11. november 2015

Grublis for november - Skisseutfordring

Er dere klare for en ny grublis? Denne måneden ønsker Scrappelyst å se et prosjet med utgangspunkt i en av to skisser:

 

Du bestemmer selv hvilken skisse du blir inspirert av, og hvilket type prosjekt du vil lage. Tenk muligheter. Du må ikke lage LO ut fra LO-skissen og kort ut fra kortskissen :-)

Jeg valte LOskissen (#16) til min løsning:

Her har jeg brukt mønsterark fra 7 Dots Studio og Papirdesign. Jeg har brukt hvit acryl mousse og hvit tråd til å sprite opp bakgrunn. Tekster og tags er fra uttrykksarkene til 7 Dots Studio: Verano Azul. Jeg har lurt med en barkestjerne, litt washitape og bokstavene er av ukjent opphav.

 Har blitt så utrolig glad i disse treverkspapirene, de gir liv til prosjektene på en helt ny måte. Her har jeg også brukt bølgepapp for å bryte litt, og barkpynt i form av stjerne, for å ta igjen det naturlige.


Frist for å delta er 6. desember kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar