søndag 30. august 2015

Resteparty

I dag har jeg et skikkelig "Resteparty-kort" å vise dere. For jeg er en av de som samler på rester i alle størrelser. Noen ganger rydder jeg i de også ;) Da blir ca 50% kastet, 35% gitt til småjentene og de resterende 15%... ja de blir til noe kreativt, slik som her feks.
(Kortet kan også ses hos Scrappelyst).

Her har jeg brukt en større papirpose en vanlig, og jeg har kjørt på! Full pakke med alt jeg elsker: blomster, vimpler, dill og dall <3 Restene er i hovedsak fra MD, teksten er selvitskrevet. Blomster er fra både WOC og I Am Roses. De skjønne hjertene finner du hos Wycinanka, om du liker de like godt som meg!

Kakeserviett og rosa dots er fra Papirdesign. Det er forresten motivet også <3

Dette kortet er scrappet etter en kortskisse #1 hos Scrappelyst, den finner du HER om du har lyst å ta en titt selv :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar