mandag 27. juli 2015

Hjerteboks til brudepar.

Da var det bryllup igjen! I dag har jeg dekorert en herlig hjerteboks med masse lekkert, og på toppen? Så klart den nydelige kaBoks teksten "Til brudeparet":

 Jeg har hatt hjerteboksen liggende i flere år faktisk, uten å få inspirasjon til å dekorere den. Men plutselig kom ideen, og da ble denne gråe 3 delte esken om til noe kreativt man kan gi et gavekort eller en pengegave til brudeparet i:

Jeg har klippet til ark i flere paneler, før jeg har lagt opp og festet en hjerteformet kakeserviett som base for dekorasjonen. Den er kun festet på halve boksen, siden boksen kan åpnes. Delene holdes på plass av en blonde som er knyttet rundt.

Jeg har fylt hjertet med kirsebærblomster og roser, samt duse lilla perlebånd, for å gi det ett romantisk preg. Under blomstene har jeg lagt en diekut formet som et hjerte.



Innlegge ses også i bloggen til kaBoks i dag.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar