lørdag 11. juli 2015

Grublis for juli - inspirasjonsbilde

Da kjører Scrappelyst i gang månedens grublis, og denne måneden vil se hvordan DU lar deg inspirere av dette bildet. Er det fargene? Oppsettet? Fuglene? Vi gleder oss til å se din tolkning, så hiv deg med! Skriv litt om hva du lar deg inspirere av, og lever ditt bidrag hos Scrappelyst :)


Min første tanke var: OMG! Dette var langt utenfor komfortsonene min.... Jeg er IKKE supergod på å scrappe hverken fugler, farger eller etter bestemte oppsett. Men man må jo prøve, sette seg selv på prøve. Jeg valgte derfor å prøve å scrappe litt fargerikt denne gangen:


Jeg har laget bursdags tag til min 4år gamle datter. Papirene er fra Papirdesign og Studioligt. Jeg har farget embossingpaste med dylusjonsspray, og lagt på med stansil. Hjerteballongen er fra MarianneDesign, dotsene fra Papirdesign. Studiolight og MD føres gjennom Global Hobby og Kunst.


Frist for å delta er 6. august kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.
Er du med?

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar