tirsdag 30. juni 2015

Herrenes dag

I dag dedikerer jeg innlegget mitt til herrene! Det lages ufattelig mye flott i scrappeværden, men det er ikke til å stikke under en stol at mange av produktene er ment for damer og jenter. Så i dag har jeg lyst å vise dere et lite knippe herre/guttekort. Alle tre kortene har bølgepapp som base. Kortene kan også ses hos Scrappelyst:

Kort #1 har mønsterpapir fra 7dots studio, motiv fra Studiolight og er stemplet med kule papirdesignstempler som jeg har embosset med hvitt embossingpulver fra Global Hobby og Kunst. Jeg har brukt litt TH washitape, filmstrip og noen halvperler fra Nille til å pynte opp.

 Kort #2 har mønsterark fra Pion og K&G, møtiv fra Studiolight er pyntet opp i samme stil som kort #1. Her har jeg også brukt tekststempler på bakgrunn og sorte dots fra Papirdesign.

 Kort #3 har mlnsterark fra Tim Holtz og motiv fra Studiolight. Alle Studiolight motivene er å få via Global Hobby og Kunst. Her har jeg stemplet med sort blekk, men også embosset med frantage aged silver.

Innidene har jeg holdt veldig enkle, i samme stil som utsiden. Her er innsiden på kort #3:



Elin

2 kommentarer: