søndag 31. mai 2015

17 Mai 2013

Jeg har laget en vårlig LO med 17 Mai bilde av elstejenta mi for 2 år siden, altså fra 2013. Den tiden da hun enda var villig til å leke fotomodell. 5 år gammel, med et hjerte av gull og fremtiden for sine føtter <3 LOen kan også ses hos Scrappelyst:

Har brukt noen gamle PD papirer som base, og prøvd å gi litt liv til bakgrunn med både washitape, tekststempling her og der, og litt stensilbruk. Litt TH filmstrip har jeg også lurt med, for å bryte opp litt. Siden bildet er naturpreget, ønsket jeg å fortsette på den linjen med hamp i fokus.

Fjerne er stanset ut med en Sizzix die, og teksten er fra Wycinanka. Her har jeg kombinert to ulike tekster som dere kanskje ser: My sweet valentine + little girl. En fin måte å bruke tekster som kanskje ikke er så enkle å få brukt? "Valentine" måtte vike denne gangen ;) Gardeniaen er fra I Am Roses.

Hjertene er også fra Wycinanka, og tekststemplene bak er oppklipte gamle stempler! Her er det om å gjøre  å finne bruksområder for det som ikke blir brukt hehe.

Elin

3 kommentarer:

  1. Lekker LO :) Likte godt det tauet du har brukt, det gjorde seg :)
    Kan eg spørr kvar det runde stempelet til å skrive tekst på er i frå? :) Eg fekk låna eit lik av ei på eit treff. Ho kunne ikkje hugsa kvar ho hadde kjøpt det, og meinte det vart krise om det vart øydelagt ein gang ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koslige kommentarer damer :) Jeg har heller ikke funnet et slikt rund stempel, så dette er rett og slett homemade ;) Stanset ut sirkler med bigshoten, brukt sort tusj-penn og linjal.

    SvarSlett