tirsdag 17. februar 2015

Slutte daa... Knallfarger hos Scrappelyst!

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst! Temaet er  KNALLE FARGER! Og vil du se litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst, kan du kjikke innom HER.

Du kan fremdeles levere bidragene dine via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER i scrappelyst bloggen.

Jeg har leket meg med en fargerik LO, her med min elste datter for noen år tilbake og skikkelig møkklei av å bli tatt bilder av! Jeg har brukt Prima og Tim Holtz stensiler, med heidi swap spray og paste fra Global Hobby og Kunst. Dotsene er fra Papirdesign og stjernene er fra Wycinanka.
 

De gule stjernene er på transparent ark og mønsterarket er fra PionDesign. Har ripet opp rundt bildekantene for å skape litt rufsete feeling, og lurt inn en utstanset kakeserviett bak bildet. "Fabulous" er tranparente klistermerker fra Tecknique Tuesday, en skikkelig MÅ HA sak altså ;)
 
Elin.

4 kommentarer:

  1. Stilig og flott LO :)
    Fancy detaljar.
    *å den va stilig, åj der va noko óg* og sånn sat eg ei stund ;)

    SvarSlett
  2. Så fint bilde , en nydelig LO, herlig fargebruken og pynt, klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Oj; det är inte varje dag man finner sådana här färger på din blogg, LOL Fräckt!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett