mandag 15. desember 2014

Kreative Kakebokser.

Vi nærmer oss julestria med stormskritt, og her øver vi stadig på å kose oss mer en å stresse.
Det betyr trivelige stunder for store og små, baking, aking, lek og morro. OG litt scrappetid ;)
Jeg har i god "resirkuleringsånd" pusset opp noen gamle pepperkakebokser, til å bli trivelige kakebokser som kan settes frem på bordet når julebesøkende kommer:


Boks #1 er dekorert med flotte treverkspapirer fra Papirdesign, motivet er fra Studiolight og bokstavene fra Wycinanca som føres av bl.a Global Hobby og Kunst. Der finner dere også hvit bølgepapp, kakeservietter og de nydelige dugdråpene fra Staz som er brukt her.

Boks #2 er dekorert med bjørkemønstrede papirer, også disse fra Papirdesign. Jeg har stanset ut med en MarianneDesign ramme bak bilder, denne diesen føres også hos Global Hobby og Kunst, sammen med duggdråper og hamp. Jeg har lurt med litt osteklut og barkhjerter her.


Boks #3 har samme mønsterpapir som boks #1. Her har jeg også brukt motiv fra Studiolight, og nydelige stempler fra Staz. Jeg har brukt kaffestempel fra Kreativ  Hobby, som er embosset med hvit embossingpulver fra Global Hobby og Kunst. De hvite dotsene er fra Papirdesign.

Så da får jeg svinge meg rundt å bake litt, så jeg har noe å fylle boksene med ;)

Elin.

1 kommentar: