onsdag 10. desember 2014

Julekort på bølgepapp

Jeg fikk nok en hyggelig forespørsel om å gjestedesigne hos Kreativ Scrapping, denne gangen med et juleprosjekt (eller to ;)). Det er alltid så koselig å få slike forespørsler, så det takket jeg så klart ja til!

http://www.kreativscrapping.no/
Jeg har laget to julekort i samme stil, begge med bølgepapp som base:

Begge kortene har mønsterar fra Fabscraps. Jeg har brukt papirene som heter Christmas Bells & Whistles, og Star Sparkles. Motivene er fra Kort og Godt. Jeg har brukt Frantage- Shabby White på begge kort. Alle kanter er rufset og svertet med Distress Tea Dye.


God Jul teksten er stanset ut med en dies fra Kaboks. Stjerneborden bak bildet er fra ****. Jeg har brukt et Kort og Godt poststempel på bakgrunn, og dots fra Papirdesign. Dugdråpene på det avlange kortet er også fra Staz. På innsien en kaffetag med stempeltrykk fra Kort og Godt.


Hvite perler fra Papirdesign, skøytene husker jeg ikke hvor kom fra. Stempeltekstene er fra Staz - #GODJUL og barkstjernene er fra Kort og Godt.


Takk for at jeg fikk være med og inspirere til julekreasjoner hos Kreativ Scrapping :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar