lørdag 18. oktober 2014

Notatblokker til julemesse.

Oktober er en hektisk måned på mange vis her i gården: det er snart julemessetid :D
I mellom bursdagsfeiringer, hverdag og div sysler, har jeg dekorert disse søte notatblokkene som jeg synes er en snop liten gave å gi/få:

Bok #1 pyntet med MajaDesign papirer, motivene er digitale, blomster fra K&G, love charm fra LLC og "Notes" er en chipboard fre Wycinanka som jeg har piffet opp med frantage. Kakeserviett bak bildet.

Bok #2 også her MajaDesign papir, blomster fra I Am Roses, chipboard bur med frantage fra Maya Road. Blonde, osteklut og stjernecharm har jeg kjøpt fra LLC. Kakeserviett bak bildet.

Bok #3 Digital motiv igjen, tror alle sammen er fra ByMadelein. Roser fra IAR, blonder fra LLC, pearl swirls fra Prima og poststempel fra K&G.

Bok #4 har papir og bokstaver fra PionDesign. Blomster fra IAR, osteklut og sommerfugl charm fra LLC. Blonde fra K&G. Hvit bølgepapp bak bildet.

Alle fire bøker er scrappet på restepapir og med samme teknikk: Rufsede og svertede kanter :)
Notater, handleliste, julegaver, minner, dikt? Hva ville du brukt til den? Min inneholder oversikt over alle strikkepinnestr jeg har og div garn info! Bare et tips ;)

Elin.

4 kommentarer:

  1. Flott pynta bøker. Kjempefine gaver.

    SvarSlett
  2. Kjempesøte notatbøker :) Lekkert med frantagen over notes chipboarden.

    SvarSlett
  3. Kjempekoselige notatblokker. Hadde blitt veldig glad for en slik gave :-)

    SvarSlett
  4. Notatblokkene dine er fantastisk flotte. Knallfin gave ide. Ha en flott søndag :-)

    SvarSlett