tirsdag 4. mars 2014

gjesteKreativ hos Scrapping.no

 Hiiihihii å morro! Fikk spørsmål om å være gjesteKreativ hos scrapping.no: hvilken ære da! 
Her er kortet jeg laget for anledningen:
Gratulasjonskort med brun papirpose som base. Mønsterpapirene er fra Pion Designs siste kolleksjon «A Day In May» som er en kolleksjon etter mitt hjerte. Bildet er fra Vintage LeChocolate og er jo bare SÅ romantisk og varmt.
Punchene jeg har brukt er fra fra Martha Stewart,  og ellers har jeg brukt blomster, blonder, bakers twine, seambinding og te-kopp charm som du kan finne i butikken til Live and Love Crafts. 
Alle kanter er rufset og svertet, blomstene har fått en touch av gesso for å virke litt dusere.

Tusen takk til snilleste Wenche som spurte om jeg ville scrappe litt for scrappeteamet deres, og for muligheten til å vise litt av hvem jeg er i denne store scrappeværden :)
Har du lyst til å se hovedinnlegget, finner du det her ved å trykke på bildet under. Da får du også en liten presentasjon av hvem jeg er, i fall du lurer ;)
http://www.scrapping.no/?p=26387&cpage=1#comment-28079

- Elin

3 kommentarer:

  1. For et Nydelig kort!! Herlig Vintage.. Nydelig motiv.. Lekkert med Distress kanter på papirene!! Nydelig satt sammen! :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Og takk for at du stilte opp for oss på scrapping.no.

    SvarSlett
  3. Grattis till din gästplats Elin, det är välförtjänt! Jättefina motiv, speciellt det du använt dig av med kissemissen. A Day in May passar verkligen till din färgskala; så vackert kort!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett