lørdag 15. mars 2014

Dåpsgave til tantegullet.

 Da er det bare en dag igjen til minste tantegullet skal døpes. og i den annledning har jeg laget en bleiekake med dåpsgave på toppen: SKO :)
Jeg og min kjære liker å være litt utradisjonelle, så i stede for smykker og skrin ol, har vi kjøpt søøøte sko til snuppa skal ta sine første skritt! Det blir jo neppe før til neste sommer da, siden hun er et desemberbarn, men vi gleder oss til å se de i bruk:
Her kommer litt bilder av kaken før jeg pakket den i cellofan:
Jeg har brukt mønsterark fra Pion Designs "A day in may" og "Flower Frame" til å dekke bleiene med. Har brukt en nydelig blonde som heter Chloè ytterst og til å lage sløyfe med
Som dekorasjon har jeg brukt blomster fra KOG og WOC, også har jeg brukt sommerfuler fra Maja Design. Dekorasjonene er de samme som jeg har brukt på bordkortene jeg har laget til dåpen.
Her er en liten "preview": 


Og litt flere detaljer av kaken:
Jeg har såklart laget et kort til dåpsbarnet og foreldre, i samme stil som kake og bordkort! Det får du se neste lørdag, men her er en liten snik kikk på det også:
Da er det bare å ønske dere ei riktig god helt! Her blir det gående litt i ett med Birkebeiner i hus som skal gå løp i dag, barnedåp i morgen og mamma på besøk fra nord i ei uke! KOS <3

- Elin

1 kommentar:

  1. Dessa tårtor är bara så häftiga! Vackra, typiska Elin färger och romantisk bård (det är väl en MS punch?!). Spetsen gör sig mycket bra här. :-) Söta skor också!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett