tirsdag 25. mars 2014

CAS Butterfly

Elin gjør ting hun ikke kan: Clean And Simple!
Med en kar i huset som ikke er så nøye på disse "kortgreiene" tenkte jeg det var greit å lage noe enkelt og delikat til han på 5 års dagen vår. CAS er ikke min sterke side, men det er morro å prøve noe nytt fra tid til annen. Og resultatet? Ikke så aller værst vel:
Jeg har dypdykket i resteboksen min, så her er en salig blanding... Litt Pion Design, litt Maja Design, litt bazzill. Stempeltrykkene er fra en skjønn plate fra technique tuesday.


Små detaljer: Hjerte av hamp, gode ord printet på kraft, svertede kanter.

- Elin

3 kommentarer:

  1. Absolutely amazing Elin, I hope you enjopy playing with my new releases,,,,my friend, I am finishing theree new butterfly sheets,,,,,SHHHHHHHHHHHHH

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en koselig kommentar i bloggen min :)
    Dette kortet var enkelt men lekkert! Fargene var kjempe fine og jeg liker at det er så personlig :)
    Gleder meg til å se mer fra din kant!
    Du er super flink!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stort grattis till er båda! Det här var jättevackert, trots sin enkelhet, fast CAS…nja definitivt för en LLC-are men kanske inte i andras ögon?! :-)
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett