søndag 1. desember 2013

December Challenge hos LLC

Tid for ny Challenge hos Live and Love Crafts :)
Siden vi nå går i gang med julemåned og forberedelser, er temaet for denne utfordringen 
**** #18 STAR DUST ****
Kunne vel ikke vært mer passende med tanke på snø, glitter, pynt, dill og dall til jul!
Mitt bidrag ble slik:
Nok en julefjøl fra meg (evt brødfjøl om du vil, før den ble pyntet i allefall!).
Har brukt mønsterpapir fra Maja Design, faktisk fra sommer kolleksjonen. Papiret heter 1945.
Jeg har brukt masse deilige blomster fra LLC's butikk, en blonder under blomstene og litt knapper innimellom. Jeg har pyntet blomstene opp med stickles glitter lim: star dust.
Motivet mitt er så klart SKØYTER :D De er stanset med en Tim Holtz die. Jeg har tredd hyssing som snorer og brukt toppen av en (ubrukt!) q-tip for å lage pelskant på toppen. Selve skøyten er sølvfarget med distress stain. Under motivet ligger også en bit bølgepapp.

Jeg har brukt stensil og snow-tex for å lage stjerner på selve fjølen. De har også fått et hint av glitter. Hele prosjektet har også fått et dryss av Shabby White frantage og koslige juleord fra egene klippeark. Her kommer litt flere detaljer:

Ha en flott første søndag i advent, det skal vi.
- Elin.

2 kommentarer:

  1. I simply love this wooden board and what you've done with it... the skates look so lovely amidst that wonderful spray of flowers! Great inspiration, thank you.
    Alison x

    SvarSlett
  2. Kan bara hålla med om att skridskorna är häftiga! Väldigt inspirerande och annorlunda igen med bröd skärbrädan!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett