tirsdag 5. november 2013

Bursdagskort til "Gubben"

Her er det vist ikke mye liv for tiden! Etter en herlig uke i Nord Norge, er jeg nå klar til dyst igjen, og selv om jeg ikke har blogget mye så har jeg scrappet MYYYYE!

Her kommer et bursdagskort jeg laget til samboern som nettopp fylte år. 
For de som ikke har fått det med seg, så er han helfrelst av jakt og fiske og alt som har med natur, skog og mark å gjøre... og da må jeg jo være "snill pike" å gi han det han liker best:
Har brukt restepapir av ukjent opprinnelse. Stemplene (både dyr, spor, målskive og jeger) er fra STAZ. Pyntet med hyssing, filmstrips fra Tim Holtz, gratulerer charm fra Kort Og Godt og stjernepunch fra Martha Stewart. Motiv og tag er laget på kraft kartong.


Takk for at du tittet innom :)

 - Elin 

1 kommentar:

  1. Hej Elin,
    Roligt att hora att du haft det bra. Vilket klockrent kort till gubben din!
    Kram, Sandy

    SvarSlett