fredag 15. mars 2013

Bryllups Inspirasjon.


Ukens DT prosjekt hos Live and Love Crafts er inspirert av dette bilde fra Ljuva Hem i Nödinge i Sverie. Det har mange flotte elementer å la seg inspirere av, og det første jeg falt for var tapeten i bakgrunn.  Og som den rosa-elskeren jeg er, måtte jeg jo ha rosa på kortet mitt. 
Syntes også hintet av farger i øvre venstre hjørne var flott, så denne gangen har kortet mitt et hint av lilla  og turkis også.

Har laget et bryllupskort med min evige favoritt: Maja Design's Vintage Summer Basic.
Lurer på om den nye Vintage Spring Basic kan hevde seg?
Herlige pippies i lilla for å friske opp litt. Osteklut er såklart med, sammen med noe hvite roser og en Love charm. Den ble malt med gesso å distresset for å passe litt bedre inn i prosjektet.
Om du er en like stor "fan" av barkhjerter som det jeg er, så har jeg en gladnyhet til dere;
Sandra har nå fått disse nydelige hjertene i size small! Er de ikke herlige??
Det var dagens dose bilder. 
Husk at vi også har en måntlig utfordring LLC bloggen, hvor du kan vinne;
- Elin

4 kommentarer:

  1. Dear Elin,

    I would be honoured if you would accept the Leibster award from me for your wonderful blog. I very much admire your creations.

    The Liebster Award is designed to be a blog award in the pay it forward fashion. Once you've been nominated, you can award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs. Just thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog.

    Wishing you a very happy St. Patrick's weekend.

    Nicola x

    SvarSlett
  2. Oh, a wonderful, wonderful card - every tiny detail is perfect!
    Alison x

    SvarSlett
  3. Thank you girls, glad to be able to inspire someone alse :o) And thank you so much for the award Paper Profusion, even though Im no good with the "Follow up's" ;)

    SvarSlett
  4. Hej Elin,
    Kanner du till uttrycket "Great minds think alike"? Precis som du sag jag Maja Vintage Summer Basics i det har kortet, framforallt i tapeten. Visst var jag snall som valde bort den oranga toalettbilden! LOL

    Sa vackert och romantiskt, i vanlig Elin stil, och fantastiska detaljbilder du hade tagit den har gangen. Tack och kram pa dig!

    Sandy xx

    SvarSlett