tirsdag 19. februar 2013

Stille før stormen?

Stille tider på bloggen min nå. Hvorfor? Fordi jeg har TØRKE! 
Jeg sliter med å finne inspirasjon til å scrappe rett og slett. Jeg ser sååå mye jeg har lyst til å lage, og sååå mye fint utstyr jeg har lyst på.. Også sitter jeg der da, å ser på alt og kommer ingen vei...
Så nå har jeg rydda scrappekroken, jeg har blogghoppa i lange tider etter inspirasjon, jeg har investert i litt nytt og jeg har prøvd å komme ajour med DT oppgavene mine. 
Også stopper det med det..
 
Akk ja, jeg tenker som så: Stille før stormen! Bare en lite pause, så kommer nok overskudd og energi tilbake, og med det kommer nok kreativiteten også ;)


En liten koslig veninnegave som ble til før jul. 
Selve holderen med ark og blyant vant jeg på høstens Totentreff, og med litt Maja Design og pynt fra LLC ble det en koslig liten sak. 

Kommer sterkere tilbake.
- Elin

1 kommentar:

  1. Hej Elin,
    Den har ser bekant ut...LOL
    Trist att hora att du har det lite jobbigt med inspirationen just nu, jag hoppas den kommer tillbaka snart, det gor den sakert efter en liten paus. Alla har vi sadana faser...

    Kram pa dig,
    Sandy

    SvarSlett