fredag 8. februar 2013

Baby Book Card

Kommer med DT bidraget mitt til LLC en dag på etterskudd her, da jeg glemte hele bloggen min i går! Jeg tar all credtig for denne ukens nydelige prosjekter på LLC...
Hehe neiiida! Vi har en gjeng kreative damer som har tatt utfordringen min på strak arm,
nemlig å følge denne tutorialen på et bok-kort. 
Jeg fikk den ære å lage en utfordring til teamet mitt, og da valgte jeg denne da jeg gjerne ville se
hvordan en slik bok villle se ut i ulike stiler :) og jeg er MEGET fornøyd med resultatet!
Ta en titt innom Live and Love Crafts om du ble nysgjerrig nå, masse nydelige poster hele uka og flere kommer det...

På tide å vise hvordan jeg løste utfordringen, og som vanlig kommer det en bildetung post fra meg; det er rett og slett bare SÅ mange vinkler å få med seg :)

Jeg har laget en "Velkommen til værden" bok til en liten en som er underveis.
Jeg har brukt bølgepapp som base for bokn, og malt den med gesso for å gi den et litt shabby utseende. Takket være Sandra i LLC så har jeg masse flotte materealer å jobbe med, så her vare det bare å dekorere i vei. Har også brukt et nydelig baby-bilde fra Pion Design.
Her er boken fra siden, lukket med hvit shabby seambinding eller hugsnug om du vil. Jeg har brukt mønsterark fra Pion Desig, denne gangen fra Studio of Memories kolleksjonen.
her er innsiden, hvor jeg har valgt å gjøre noe litt anderledes: Jeg ville at esken skulle inneholde et smykke til den lille. Så da fikk Love Hangers nok en nytt bruksområde :) 

Og til slutt litt nærbilder av de lekre detaljene:

Det var det fra meg i dag. Om du liker det du ser, finnes det mer inspirasjon å finne hos LLC i dag!
Karita disker opp med nok en leker bok i hvit :)
- Elin

4 kommentarer:

  1. Så lekker og elegant og samtidig rustikk! Mange flotte og herlige detaljer! Nydelig!

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Beautiful Elin, love how you have used the little hanger. Thank you for the challenge, I loved it.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett
  3. Hej Elin,
    Jag vantade med spanning pa torsdagen da jag skulle fa se ditt bok kort, och som vanligt var det ett vackert charmerande handarbete jag fick se. Vitt ar alltid sa elegant, och jag gillar din mix med kartongen, harliga kontraster. Sa gulligt ocksa med galgen. Tack for utmaningen; det var en hel del arbete, men det var jattekul!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett