søndag 18. november 2012

Mattavfallspose i juleånd

God morgen i bloggland.
Mens kaffen inntas, mellom morgenstell og barnebursdag, benytter jeg anledningen til å stikke innom her. Julemessen gikk kjempebra, masse trivelige folk og masse god stemning... og masse salg :o)
Jeg fikk virkelig "julefeeling" i kroppen av juletrelys, gløgg, pepperkaker og div.juleartikkler. SÅ da må jeg jo vise fram et JULEKORT da hahahaha...
Til en forandring har jeg laget et posekort jeg, i litt større skala en vanlig:


 Matavfallspose pyntet med nydelige ark fra Pion Designs Silent Night kolleksjon. har brukt et bilde fra arkene til hovedmotiv her, stanset ut rammer med spellbinders og punchet kantene med MS punch. Før jeg limte på ark, malte jeg alle kanter med gesso. Og alle paneler er svertet i kantene.
Tekst trykk fra Kort og Godt, både utenpå og inni.


Har beholdt innsiden enkel, stemplet litt med poststemåel fra Kort og Godt her og der på hele kortet.'
Ekte Pion stil ;o)

 Nå venter to prinsesser på bli pyntet og stelt, så jeg får rusle videre.
Ønsker dere en fin fin dag.

- Elin

4 kommentarer:

  1. Så nydelig julekort, helt utrolig hvor fin en sånn pose kan bli! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Such a pretty creation :) Jen x

    SvarSlett