tirsdag 11. september 2012

Bokmerker.

Jeg føler det er på tide å finne på noe anna en kort nå til dags, å
da jeg kom over en nettside med tilbud på plastmapper til bokmerker var saken klar :)

Nydeligste bildene fra Digital By Janet gjør jo halve jobben her, men slik ble i allefall første forsøk:
 
Har valgt å holde det enkelt siden det skal være brukervenlig. Blir det for tykt er det ikke no koslig å ha i en bok. Bildene er som nevnt digitalfiler jeg skriver ut selv. Har rufset kantene og gitt både bilde og kraft kartongen bak en overhaling med Distress puten min i Tea Dye.
Har brukt punchere fra Martha Stewart på kanten nede, og toppen har jeg stanset ut med en Marianne Design dies. Jeg har brukt lite pynt, bare små halvperler,litt metall og restebånd. Stemplene på baksiden er fra en stempelplate produsert av North Star Stamps.

- Elin

6 kommentarer:

  1. God ide med nogle smukke bogmærker. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Heel mooi gemaakt Elin. fijne dag, groetjes Marga

    SvarSlett
  3. Dette var et nydelig bokmerke.
    Flott motiv,tekst og punchet kant.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Otroligt vackra bokmarken, Elin. Vart far du allting ifran?

    Kramiz,
    Sandy

    SvarSlett
  5. Tuuuusen takk snillinger :) Er så morro å få tilbakemelding, det varmer et kaldt norskt hjerte!

    SvarSlett
  6. Ojj..de ble knall-fine!! Så flott bilde, og elsker fargene :)

    SvarSlett