torsdag 30. august 2012

Skoeske - Memories

Heisan folkens.
Torsdag og DT dag hos Live & Love Crafts.
Denne uken skal vi resirkulere og som mange vet ELSKER jeg å resirkulere! Jeg er spesiellt svak for bokser og esker av alle slag, og denne gangen ble det skoesken til fjellskoene jeg kjøpte Viktoria for to uker siden. Slik var utgangspunktet mitt:


Kjedelig papperske sant? Brun kartong er ikke allværden å skryte av, men med litt innsats:


Ja det er faktisk samme esken! Jeg har brukt "litt" hvit gesso på kantene først, så har jeg brukt Riddersholm Designs stilige retro papirer: Fleamarket - Notes på lokket og Fleamarket - It's Time på resten av esken. Jeg har brukt mine favorittstempler fra Inkido for å kryddre arkene litt: Carte Postale og Post Card. I tillegg har jeg brukt stempler fra Kort og Godt, og Marianne Design.
Som dere ser, har jeg brukt Gesso på arkene også, og ordet Memories er laget med en sjablong kjøpt hos Papirpikene. 

I et forsøk på å holde denne esken litt "simple & clean" har jeg valgt å ikke pynte så mye.
Jeg har brukt en lekker Marianne Design die til å lage ramme rundt det skjønne bilde fra Pion Design: Ladies. Sommerfuglen i metall er fra WOC.


Minner om at vi har en flott utfordring gående i DT bloggen vår,
og det er enda en sjanse til å delta her;
AUGUST CHALLENGE  - SKETCH 

Det var det for denne gang :)
- Elin

2 kommentarer:

  1. Dejlig skotøjsæske, smuk dekoreret i de skønneset farver, (man burde måske gå ud og købe nye sko) dit poststempel har jeg også, og jeg elsker det. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Hej Elin,
    Vilken förvandling, jag säger då bara det!...tror Connie (ägarinnan av RD) skulle vara stolt om hon såg detta, det är i alla fall jag, att det hoppas jag att du är också! Fantastiskt projekt! Var har du hittat bronsfjärilen? Den är otroligt snygg!
    Kram,
    Sandy

    SvarSlett