torsdag 19. juli 2012

En liten gavepose

Hei folkens.
Da har jeg postet min ukentlige post hos Live & Love Crafts og denne uken jobber vi med Riddersholm Design.
En tidigere ukjent papirprodusent for meg, men som jeg garantert vil jobbe mer med!
Har laget en liten gavepose denne gangen:
I dette prosjektet har jeg brukt hovedsaklig matrealer fra Live & Love Craft's nettbutikk,
så om du har lyst på noe av det du ser kan du finne det der. Bare for å nevne noe:
Pavillion fra Riddersholm
Huntington fra Riddersholm
Fleamarket fra Riddersholm
Gardenia fra Kort og Godt
Memo Pions fra Ranger
Wooden Clothsespins fra Papercrafts Scandinavia
 Kjøpte dette nydelige stempelet brukt, så vet desverre ikke hvor det kommer fra.
Men vakkert synes jeg det er!
Og her kommer litt detaljbilder i et bilderas (som alltid) :



 - Elin



1 kommentar: