onsdag 27. juni 2012

Fra mitt hjerte.

Fra mitt hjerte til deg: Et koslig veninnekort laget på papirpiketreffet.
Her har jeg brukt bazzill kartong som base, og brettet etter samme teknikk som Marte ofte gjør, men har laget en dobbel verson i stede for en tredobbel.

Teksten er fra Pion Designs klippeark, mønsterarkene er fra Pion de også, bilde fra Digital by Janet.
Blomster fra WoC, siste annskaffede punch fra MS er flittig brukt.
Stempeltrykket på tagen er fra NSS.

Bilderastid:


Nå skjer det SÅ mye spennende i livet mitt,
og jeg gleder meg enormt til å kunne dele litt med dere om kort tid...

- Elin

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort i delikate farger.
    Lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Sa romantiskt och fantastiskt vackert, Elin! Ser fram emot fler av dina kreationer...

    Kramiz,
    Sandra

    SvarSlett
  3. Meget lækkert kort, lige i de farver jeg elsker, og ideen med tagsen inden i er rigtig fin. knus morkaren.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, Elin! Lekre farger, og så soft og delikat med det rosa. Mange flotte detaljer! Klem, Elizabeth

    SvarSlett