onsdag 9. mai 2012

Årets kalender

Jada, jeg vet godt at vi er kommet til Mai allerede.. Men denne jenta er litt treig i avtrekkeren til tider.
Jeg har hatt en plan på å lage meg kalender til den kommende hvite kjøkkenveggen min,
siden tja rundt nyttår?
Og nå har jeg ENDELIG fått den ferdig.
Hva synes du?


Jeg har brukt baksiden av en tegneblokk som bakgrunn. Den er av stiv papp og holder ting på plass.
Har dertetter bygget opp lag på lag: Først hivt bølgepapp som er svertet og revet.
Så et lekkert mønsterark fra Pion som er rufset og svertet.
En restebit av gammelt hvitt nett og til slutt osteklut.



Det nydelige stemplet er fra North Star Stamps, og er trykt på en ramme fra et klippeark fra Pion Design. lomster er fra WOC.
Kalenderen er et oppklippet ark fra Papirdesign, og er festet med splitbinders.
Og så klart en liten blondebit, det hører med ;)


Må legge til at jeg ble inspirert til å lage denne da jeg så denne lekkre kalenderen som hang til utstilling i butikken til Papirpikene på Gjøvik.
Vet desverre ikke hvem som var produsent, men tusen takk for
tips og inspirasjon <3

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar