søndag 8. april 2012

Utenfor boksen #2

Jeg fortsetter i samme stim som sist innlegg jeg, da jeg brukte restepapirene fra magnoliakortet til å lage en lite post-it bok. Tusen takk til ene naboen min på treffet Marte som ga meg denne vakkre post-it blokka! Vi snakker fortsatt uten for boksen hva min stil angår, men som en hyggelig dame kommenterte: Farger er til for å brukes!


Jeg har som nevnt over brukt rester her, bazzill i lilla og brunt, mønsterark fra Papirdesign. Stempel på utsiden er fra Stemplelglede, og på innsiden fra NSS. Minimagnolia er farget på kraft kartong og stanset ut med spellbinders. Pynt består i blomster fra Hobby Himmelen, osteklut, halvperler, en charm og blonderester.

Siste innspurt av påsken nå! Jeg teller timer til tirsdags kveld, da reiser jeg hjem til Nord Norge <3 5 dager kommer til å gå veldig fort, men skal bli deilig å se familie igjen og ikke minst hente lille store gulle mitt som har vært på pappaferie leeeeenge nå.. savn! *sukk*

Nyt siste fridag folkens, det skal jeg ;)
- Elin

1 kommentar:

  1. Moro med post-it bok :)
    Lekkert og fint var det og å stemple direkte på mønsterarket :)

    SvarSlett