lørdag 24. desember 2011

Julebordkort og ei riktig god jul til alle der ute!

Da var julaften kommet i år igjen, som alle år før. Sitter i gostolen min med en julebrus og tre nøtter til askepott som surrer i bakgrunn. I år er det en litt anderledes julefeiring for min del. For første gang brytes alle tradisjoner med mitt barndomshjem, og første jul i Synnfjellveien feires med min kjære samboer og minstejenta vår på 6 mnd. Størstejenta mi feirer jul hos pappaen sin før første gang, og det er nok noe vesentlig som mangle her i dag ja... Men julehus har det blitt, treet er pyntet og pakkene ligger trygt under, en så lenge i allefall! Selv om jeg itje skal gå i "min" kirka i år, skal jeg gå i kirken her med svigermor og svigerbestemor, det ser jeg fram til :) Så blir det spennende å se om jeg kommer i havn med min første julemiddag på 27 år, før folket kommer! Håpe alle store og små kjente og fjerne har en fredfylt og trivelig julemorgen, og ønske med dette alle ei riktig god jul!!


Julepyntet bord kreve julepyntede bordkort også, til tross for at vi er bare 6 stykk. Enkle og greie med engler fra Pion Design, Nelli Snellen diesene er brukt for alt de er værdt og stempel fra kordt og godt :)








- Elin

2 kommentarer: